ÜYE İLİŞKİLERİ VE ŞİKAYETLERİ ELE ALMA POLİTİKASI
 

Oda Yönetimi ve personelleriyle her türlü iletişim kanallarını kullanarak;  üyelerinin şikâyetleri,  öneri, talep ve beklentilerini  zamanında ve ücretsiz olarak karşılayan, TOBB Akreditasyon, ISO 9001 Kalite Yönetim ve ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi prensiplerine bağlı kalarak,  üyelerine ve ilçeye katma değer sağlayan her türlü faaliyeti gerçekleştiren ve sistemini sürekli iyileştiren bir kurumdur.

 

Odamızın 08.12.2022 tarih 10 Nolu Yönetim Kurulu Kararı ile güncellenmiştir.

Öneri, talep ve şikayetlerinizi göndermek için tıklayınız.

 

Kalite

ÇEREZ POLİTİKASI

Bu siteye giriş yaparak çerez kullanımını kabul etmiş sayılırsınız.

Çerez Politikası için tıklayınız

KABUL EDİYORUM