Koronavirüs (Covid- 19) riskine karşı ülke genelinde alınan koruyucu önlemler kapsamında, Nizip Ticaret Odası hizmet binası dezenfekte edildi.
Nizip Ticaret Odası hizmet binası içerisinde bulunan çalışma alanları ve konferans salonu gibi yoğun kullanılan yerler Nizip Belediyesi’nin uzman ekipleri tarafından ilaçlandı.
Dezenfekte işlemi ile ilgili Nizip Belediyesi’ne teşekkür eden Nizip Ticaret Odası Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Özyurt sözlerini şu şekilde sürdürdü: “Nizip Ticaret Odası hizmet binamızda Koronavirüse karşı üyelerimizin ve personellerimizin sağlığını korumak için gerekli önlemleri almaktayız ve almaya da devam edeceğiz. Bizler için insan sağlığı her şeyden önce gelmektedir. İlaçlama çalışmalarının yanı sıra Odamızda hizmet verilen noktalara hijyen amaçlı el dezenfektanları kullanıma sunuldu. Vatandaşlarımız Devletimizin yaptığı açıklamaları dikkate alarak tedbirli bir şekilde hareket etmesi temenni ediyoruz. Bu sıkıntılı sürecin birlik ve beraberlik içerisinde aşacağımıza inanıyoruz.” şeklinde konuştu.
14.06.2026 11:52:30
1
14.06.2026 11:33:40
1
14.06.2026 08:58:06
1
14.06.2026 08:56:00
1
14.06.2026 06:49:54
1
14.06.2026 05:57:27
1
14.06.2026 05:57:06
1
14.06.2026 01:30:46
1
13.06.2026 22:21:27
1
13.06.2026 20:55:58
1
13.06.2026 18:31:58
1
13.06.2026 10:24:11
1
13.06.2026 09:29:54
1
13.06.2026 04:21:22
1
13.06.2026 01:48:49
1
13.06.2026 01:48:35
1
12.06.2026 20:19:59
1
12.06.2026 16:20:05
1
12.06.2026 11:26:41
1
12.06.2026 03:09:07
1
12.06.2026 03:08:52
1
11.06.2026 22:40:25
1
11.06.2026 22:40:00
1
11.06.2026 22:15:49
1
11.06.2026 18:16:45
1