NTO Yönetim Kurulu Başkan Yardımcımız Yeniden Yapılandırma Konferansına Katıldı

 20.11.2024 16:35:36  122

Nizip Ticaret Odası (NTO) Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Mahmut Polat, Gaziantep Ticaret Odası ev sahipliğinde düzenlenen “2. Türk-Alman Deprem Bölgesi Yeniden Yapılandırma Konferansı”na katıldı.

 

Konferans, yeniden yapılanma, afet yönetimi ve deprem konularında uzman yerli ve yabancı konuşmacıların katılımıyla gerçekleşti. Yurt içi ve yurt dışından çok sayıda uzmanın bir araya geldiği etkinlikte, deprem sonrası bölgelerin yeniden yapılandırılması ve afetlere karşı dayanıklılık stratejileri ele alındı.

 

Mahmut Polat, konferans kapsamında gerçekleştirilen oturumlara katılarak bölgenin yeniden yapılandırılmasına yönelik bilgi ve deneyim alışverişinde bulundu. NTO olarak bu tür etkinliklere katılımın, afetlere karşı dayanıklılık artırma ve toplumsal farkındalık oluşturma adına büyük önem taşıdığı vurgulandı.

 

Bu tür uluslararası iş birliklerinin, depremden etkilenen bölgelerdeki yaşamın yeniden inşa edilmesine katkı sağlayacağına inanan Nizip Ticaret Odası, çalışmalarını bu yönde kararlılıkla sürdürmeye devam edecektir.

Haber Kaydı

Haber Resimleri

Diğer Haberler

14.06.2026 11:52:30  1

14.06.2026 11:33:40  1

14.06.2026 08:58:06  1

14.06.2026 08:56:00  1

14.06.2026 06:49:54  1

14.06.2026 05:57:27  1

14.06.2026 05:57:06  1

14.06.2026 01:30:46  1

13.06.2026 22:21:27  1

13.06.2026 20:55:58  1

13.06.2026 18:31:58  1

13.06.2026 10:24:11  1

13.06.2026 09:29:54  1

13.06.2026 04:21:22  1

13.06.2026 01:48:49  1

13.06.2026 01:48:35  1

12.06.2026 20:19:59  1

12.06.2026 16:20:05  1

12.06.2026 11:26:41  1

12.06.2026 03:09:07  1

12.06.2026 03:08:52  1

11.06.2026 22:40:25  1

11.06.2026 22:40:00  1

11.06.2026 22:15:49  1

11.06.2026 18:16:45  1

ÇEREZ POLİTİKASI

Bu siteye giriş yaparak çerez kullanımını kabul etmiş sayılırsınız.

Çerez Politikası için tıklayınız

KABUL EDİYORUM