Nizip Ticaret Odası (NTO) Meclis Başkanı Bekir Karabacak Ve Meclis Üyeleri , Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar’ın katılımıyla Gaziantep Ticaret Odası (GTO) ev sahipliğinde düzenlenen “Gaziantep Enerji Zirvesi”ne katıldı. Zirvede, enerji sektöründeki güncel gelişmeler ve Türkiye’nin enerji stratejilerine ilişkin değerlendirmeler yapılırken, Gaziantep iş dünyasının enerji alanındaki yenilikçi çözümleri ve sürdürülebilir enerji kaynaklarına geçiş süreci de ele alındı.
Zirveye katılımı dolayısıyla bir açıklama yapan Karabacak, Nizip Ticaret Odası olarak enerji verimliliği ve yenilenebilir enerji projelerine büyük önem verdiklerini vurguladı. “Ülkemizin enerji geleceğini şekillendirecek bu tür zirveler, iş dünyası ve kamu arasında köprü oluşturarak sürdürülebilir çözümler üretmemize katkı sağlıyor. NTO olarak bu alanda üzerimize düşen sorumlulukları yerine getirmeye kararlıyız” dedi.
14.06.2026 11:52:30
1
14.06.2026 11:33:40
1
14.06.2026 08:58:06
1
14.06.2026 08:56:00
1
14.06.2026 06:49:54
1
14.06.2026 05:57:27
1
14.06.2026 05:57:06
1
14.06.2026 01:30:46
1
13.06.2026 22:21:27
1
13.06.2026 20:55:58
1
13.06.2026 18:31:58
1
13.06.2026 10:24:11
1
13.06.2026 09:29:54
1
13.06.2026 04:21:22
1
13.06.2026 01:48:49
1
13.06.2026 01:48:35
1
12.06.2026 20:19:59
1
12.06.2026 16:20:05
1
12.06.2026 11:26:41
1
12.06.2026 03:09:07
1
12.06.2026 03:08:52
1
11.06.2026 22:40:25
1
11.06.2026 22:40:00
1
11.06.2026 22:15:49
1
11.06.2026 18:16:45
1